Tým
Tým
Mgr. Petra Vykydalová Kupková

Jsem také maminkou tří dětí (dvě jsou již dospělé) a průvodkyní ve škole (učím češtinu a občanku u nejstarších dětí). S dětmi mě baví volná hra a otevřené diskuse, fascinuje mě jejich přirozená moudrost, která vyniká v respektujícím prostředí.
Ing. Alena Chalupová, MBA

Vzděláním a srdcem jsem stavařka. Stavím mosty, spojnice mezi dvěma opěrnými body a spojení pak vytváří synergie.
Mám ráda lidi, děti i dospělé. Mosty mezi lidmi jsou pro mě vztahy, spojnice založené na důvěře a respektu. Upřímně se zajímám o každého člověka, o jeho příběh, starosti i radosti, jsem připravena naslouchat a pomoct činem, slovem nebo objetím.
Jsem praktická, dávám přednost jednoduchým funkčním řešením. Mám ráda, když práce dává smysl. Všímám si detailů.
Stále se učím nové věci a hledám, jak je co nejlépe využít v životě. Přirozená je pro mě změna, která mě posouvá dopředu.
Odpočívám na procházkách v přírodě, četbou knih nebo při paličkování.
Mgr. Iveta Procházková

Provázet děti vzděláváním je pro mě velmi smysluplné a naplňující. Nejraději relaxuji v přírodě. Baví mě se toulat po horách, lukách a lesích a obdivovat krásu naší krajiny.
Kromě dlouhého koukání do nebe si ráda fyzicky zapracuji, sázím stromy, vášnivě pěstuji ovoce a zeleninu... a když mi zvířecí přátelé v mé velké zahradě něco nechají, tak uvařím něco dobrého a s potěšením si užiju společné stolování nebo jen tak skleničku vína s rodinou a přáteli.
Mgr. Iva Kratochvílová

Jsem spoluzakladatelka školy, průvodkyně dětí 1. trojročí a zároveň terapeutka (metoda Cesta, Sand tray, arteterapie), takže do výuky vnáším občas i “terapeutické přesahy” a nabízím dětem i individuální podpůrnou nebo terapeutickou péči.
Naplňuje mě a dává mi smysl podporovat děti v otevírání se do jejich potenciálu, svých talentů a síly. Snažím se rozvíjet a kultivovat jejich tvořivost, stejně jako pohyb, intelekt i ducha. Mám radost ze společného objevování, miluju to být s dětmi “tady a teď”.
Mám ráda samotu, klid a ponoření se do sebe. Stejně tak společenství lidí, se kterými je mi dobře.
Je pro mě důležité propojení s přírodou a jejími rytmy, se svou rodinou. Laskavost. “Kořeny”. A také roztáhnutí pomyslných křídel ke své vlastní vnitřní svobodě.
Mgr. Markéta Straková

Miluju květiny, potůčky a studánky. Jsem ráda součástí procesu propojování lidí, proto učím angličtinu.
Communication beyond the borders is my focus.
Alice Svobodová

Říkají mi Líza. Mám ráda živé společenství, kde všichni mohou najít své místo a uplatnění, kde sounáležitost a respekt vytváří bezpečné prostředí pro všechny.
Vyučuji angličtinu už více jak dvacet let. Prošla jsem státním masokombinátem (rozuměj školou s více jak tisíci dětmi), střední odbornou školou, kde jsem studenty provázela k maturitě, pracuji i ve veřejných kurzech pro dospělé, ale nejvíc mne baví práce tady Na Radosti.
V jazyce preferuji schopnost porozumět a sdělit potřebné a dle toho také koncipuji hodiny převážně jako konverzační, akční a pokud možno pokaždé jiné. Gramatice se nevyhýbám, ale je u mne opravdu na druhé koleji.
Pokud nejsem k zastižení, najdete mne v mé zahradě. Pěstování zeleniny a květin, experimentování, pozorování a naslouchání zpěvu ptáků je pro mne neskutečně inspirativní a osvěžující. Často zde vymýšlím legrace do našich hodin. V zimě, když zrovna nelyžuji a neorganizuji lyžařské kurzy pro naše děti, se věnuji čtení a studiu. Učení a učení se něčemu novému mne provází den za dnem už pěknou řádku let.
Mgr. Denis Mitrović

Ahoj, jsem Denis. Věřím, že životní situace mohou, ale nemusí každodenně formovat hodnoty člověka. Proto respektuji skutečnost, že člověk se může změnit z dne na den. Stejně tak vnímám svět jako proměnlivé místo, které nás podporuje v učení se adaptovat na různé podněty.
Podle mého názoru jsou děti fascinující, mají obrovský potenciál přizpůsobit se tomu, co jim život přinese. Baví mě jim pomáhat a hledat cesty, které jsou jako šité na míru, aby mohly prožívat emoce spojené s touto cestou. To považuji za velkou hodnotu v mém životě. Často mě děti fascinují a inspirují, což mě motivuje v učení se a vyučování.
Vystudoval jsem bakalářský obor zaměřený na profesní předměty a praktickou přípravu v oblasti informatiky pro druhý stupeň základních škol a středních škol. V rámci svého magisterského studia jsem se věnoval andragogice a konkrétně neurodidaktice a její aplikaci.
Zaměřuji se na mozkově kompatibilní učení a snažím se aplikovat metody, které vyhovují potřebám dětského mozku. Je to složitá, ale zároveň velmi zajímavá oblast mého působení ve školství.
Mgr. Ivana Smrčková

Ráda cestuju a pozoruju svět kolem sebe. Především jsem ale maminka 4 dětí. Díky nim se ze mě stala trpělivá bytost, která věří, že děti ví, kdy a co se mají naučit a není třeba jim do toho zasahovat.
Život s dětmi je pro mě dobrodružství, neustále mě udivují tím, jak jsou moudré a odvážné. Fandím jim a moc jim přeju, aby mohly žít svůj vlastní život v radosti.
Bc. Tereza Dvořáková

Jsem nadšená sportovkyně, fotografka, knihomolka a milovnice přírody, proto mě můžete často potkat i mimo školu na hřišti nebo v trávě zkoumající živočichy.
Práce s dětmi je pro mě koníčkem i posláním, každý den je jiný a otevírá mi nové pohledy na svět, za které jsem nesmírně vděčná.
Dětem ve škole ukazuji a předávám nejen lásku k přírodě, sportu, matematice a jiným předmětům, ale také hodnoty, které sama považuji v životě za velice důležité jako je láska, upřímnost a respekt. Zkrátka se snažím být pro děti průvodkyní a učitelkou, kterou bych si sama v dětství přála mít.
Marta Smrčková

Jsem máma, „máma“ všech, s láskou a aktivně se starám o všechno, co kdo může potřebovat. Děti jsou pro mě středobodem všeho snažení. Všímám si detailů a snažím se perfektně odvádět práci. Někdy tím můžu jít ostatním „na nervy“.
Důležitá je pro mě spokojenost, nejen okolí, ale i moje. Spokojenost pro mě znamená žít tak, abychom neubližovali přírodě, zvířatům ani sobě na zájem. Spokojenost je život s humorem.
Svět vidím jako dokonalou věc, která mě neustále udivuje zdánlivou jednoduchostí. Baví mě pohyb v přírodě.
Linda Gregarová

Jsem maminka tří báječných dětí, které mne přivedly k tomu, že chci dětem zasvětit i svůj pracovní život.
Ve škole jsem oporou dětem, které ji potřebují. Podporuji jejich samostatnost, důvěru v sebe sama. Společně budujeme bezpečný prostor, kde mohou být sami sebou.
Sebedůvěra je téma, které mne osobně provází celý život a věřím, že je základem pro šťastný a spokojený život.
Děti mne inspirují, překvapují, učí. Poznávám díky nim sama sebe, ale zároveň mi otevírají cestu k dalšímu sebevzdělávání. Je to cesta, která mi dává smysl.
Dominika Hromádková

Bc. Daria Kuncová

Jsem šťastnou mámou dvou úžasných dětí, kteří mi denně přinášejí radost a inspiraci. V prvním trojročí působím jako asistentka, kde se snažím podpořit všechny děti v jejich učebním a osobnostním růstu.
Příroda mě uklidňuje, ať už jsem na procházce nebo na zahradě.
Miluji smích a legraci, které dodávají mému životu radostný nádech.
Pavlína Nešťáková

Jsem milovnicí knih, joģy, a veškerého živého i sušeného kvítí. Je mi blízký svobodný přístup ke vzdělávání.
Věřím v děti, že jsou od přírody dobré a samy vědí, co je pro ně správné a kudy vede jejich cesta.
Dávám odvahu jít jejich vlastním směrem a nabízím pomocnou ruku, když o ni stojí.
Lukáš Štíbal

Jedinečnou školou na Radosti jsem byl požádán o pár slov o sobě. Vždycky jsem byl extrémně skromný, psát něco takového mi tedy působí četná duševní muka 🙂
Můj živůtek je naplněn především ušlechtilou zahálkou a prospěšnou disciplínou. Kráčím cestou co nejmenšího odporu, stejně jako voda. S velkou zápalkou a nadšením se věnuji cvičení čchi kungu, rád se dobře najím a taky vyspím. Jako správnej mnich, vyhledávám klidná místa a společnost. Často mám v ruce knihu, čtu si, přemýšlím a pěstuji lásku k moudrosti.
S dětmi to umím, jsem přirozeně empatický a přístupný. Dokážu být klaunem, ale i pevným a přísným průvodcem. Jdu příkladem a působím spíše nepřímo. Dávám volnost a prostor (někdy až moc). Harmonizuji a vyvažuji. Často jsem inspirován jejich světem.
Tohle není práce, ale (po)volání a já to zvládnu.
Neobičejně obyčejný *L*
Mgr. Marek Slaný

Jsem matematik, klarinetista. Dívám se na svět brýlemi filozofickými, početními i duchovními.
Kromě školy Na Radosti učím i na státní škole. K dětem přistupuji s respektem, ohleduplností, vlídnou důsledností.
Zkomponoval a oddirigoval jsem vlastní skladbu pro osmdesátičlenný orchestr. Zapojuji se na dobrovolnických akcích Hnutí Brontosaurs, odpočinek hledám v knihách, lese nebo plaveckém bazénu.
Mgr. et Mgr. Eva Malá
Jsem bytost společenská, kreativní, empatická, dobrosrdečná a optimistická s touhou poznávat a předávat poznání dál. Ráda si posedím nad hrnkem dobré kávy a přečtu si knihu. Miluji historii a náš mateřský jazyk a jsem nesmírně vděčná za to, že mohu lásku pro tyto obory šířit mezi další generace.
Věřím, že kvalitní vzdělání je základem pro naplněný a smysluplný život. Jsem přesvědčená o tom, že každé dítě může objevit radost z nabývání nových poznatků a učení se novým věcem. Tato radost z učení a poznávání vyrůstá na vzájemném respektu, empatii a důvěře. To jsou hodnoty, které jsou pro mě velmi důležité, jak v osobním, tak v profesním životě.
Mgr. Zdeněk Novotný
MgA. Ondřej Mácha
Mgr. Jakub Žárský, Ph.D.
Mgr. Jaroslava Šmídková

César Morales
Bc. Hana Blahová

Jako mnozí z nás jsem se v dětském věku tak trochu chtěla stát učitelkou, přesněji řečeno učitelkou matematiky a tělocviku (ale také popelářkou a tankistkou). Nakonec jsem si k číslům našla úplně jinou cestu, a to skrze účetnictví. Mé dětské já se ozvalo znovu, když se postupně dvě z mých dětí staly žáky školy Na Radosti.
Jakmile se naskytla nabídka spolupráce v oblasti účetnictví, neváhala jsem. Jako účetní mohu žákům i vyučujícím umožnit co nejklidnější plavbu po moři poznání a pomáhat zdolat případné byrokratické překážky, se kterými se naše instituce hojně potkává.